Dapatkan pandangan PakTeh..!

Wednesday, May 14, 2014

Hanya Call dan WhatsApp SAHAJA

as salam semua.

terima kasih atas lawatan dan perhatian saudara ke blog PakTeh ini, sangat dihargai. Walau bagaimanpun, kebelakangan ini PakTeh sangat sibuk menguruskan perniagaan yang semakin berkembang dengan sokongan semua. demi memenuhi hasrat setiap pelanggan dan memenuhi rasa tanggungjawab pada semua, menjadikan masa untuk PakTeh sangat terhad.

Justeru itu, PakTeh hanya melayan dan menjawab kebanyakkan soalan serta perkongsian melalui CALL dan WhatsApp SAHAJA. lain-lain keadah sebelum ini terpaksa dihadkan kerana soalan yang terlampau banyak diterima.

semoga ianya dapat meneruskan perhubungan berterusan dan perkongsian yang sedia wujud.

terima kasih.




14 comments:

suhaime said...

Salam pak teh..mcm mana nk berhubung dgn pak teh..

Anonymous said...

salam pak teh.. nak jual rumah teres atas nama sendiri...loan gov..
1. cara nak tahu baki hutang.( hubungi siapa? )
2.apa yang perlu buat..( pembeli dah ada )
trima kasih.

Unknown said...

Sangat menarik sekali infonya .. keep bloging ganz ...
rumah tanah dijual
website jual rumah
cari rumah di bekasi
cari rumah di bogor

mainkata said...

As salam, sy menjalankan perniagaan konsultasi rekaan dan pembinaan rumah untuk tujuan renovasi dan rumah baru... Saya ingin mencari kenalan yang dapat menguruskan pinjaman perumahan khususnya bagi pelanggan saya...sesiapa boleh tolong? Pak teh?

Anonymous said...

Mcm mana nak hubungi pak teh?

Anonymous said...

Anuar,
Salam pak teh,macamana nak contact pak teh.
(Anuar-018-2817194).

Anonymous said...

salam pak teh/..saya ada buat pjmn perumahan kerajaan ,saya merasa terkena tp dengan kontraktor.soalan 1: boleh kah tuntutan bayaran di terimaterus k pemilik bkn k kontraktor soalan 2:adakah peguam akan melindungi pemilik. soalan 3:adakah kerani saja kita brurusan d ,pjbt guaman..itu jer prsoalan saya pakteh stakat ni..sudilah mnjawab..tima ksh,wsaalam

Unknown said...

Assalammualaikum .. Kalau ade kengkawan kt cni or sedara mare yg nk bt personal loan bole la contact somi saya. Die keje kt koperasi wawasan malaysia berhad .sume cawangan ad kecuali sabah Sarawak . Bole google utk info atau kol wassup 0125322705

Unknown said...

0193533702 ini no tel pak teh tu

Unknown said...

0193533702 ni no tel pak teh

Unknown said...

Assalamualaikum..

Pelaburan/pemilikan rumah mampu milik di Klang valley!!

Siapa2 yg berminat ingin membeli atau melabur dalam hartanah baru..sekitar klang valley..Harga murah..pm sy..insyaAllah..gain RM100k selepas rumah siap..(Pelaburan)..Lokasi menarik!!!

012- 2363684 Zahid

Unknown said...

BERITA BAIK

Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk bermula?
Saya pengarah Nadira Muhammad Loans Limited,
Perkhidmatan pinjaman Nadira Muhammad adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
Pinjaman kepada Individu dan perniagaan dan menyediakan
Perkhidmatan dan pelaburan yang boleh dipercayai untuk tahap pelanggan / calon
Dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
(3000 $ / € / Rp) untuk jumlah pinjaman maksimum ($ 700 miliar $ / € / Rp) dengan
Tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami dengan syarikat
E-mail di: Nadiramuhammadloancompany@gmail.com

Misi syarikat ini adalah untuk menyediakan individu dan syarikat
Pertubuhan diri sendiri
Memenuhi keperluan mereka, berharap dan membantu meningkatkan jiwa kita
Dan komuniti mereka. Perlu pinjaman prom? Sekitar
48 jam perkhidmatan penuh untuk pelanggan kami.

Saya berharap dapat bertanya kepada anda secepat mungkin untuk bermula
Seketika, kami bersedia untuk melayani anda
Cari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan di bawah gaji

Unknown said...

Kami menawarkan pinjaman kadar faedah 2% untuk kegunaan perniagaan dan peribadi sekarang hubungi kami melalui e-mel (trabadovillaspin@gmail.com)

Adi Elok said...

Saya kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari ibu Susan Bowman, yang saya fikir adalah salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan cuba lagi ... Apa yang mengejutkan saya selepas mengikuti segala prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya yang saya pakai untuk pergi terus ke akaun bank saya tanpa kos tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya mereka yang memerlukan pinjaman juga terpakai dan mereka juga mendapat pinjaman ....

Anda boleh menghubungi ibu Susan Bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
Juga pada WhatsApp +18597771805
untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di e-mel ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

Post a Comment