Dapatkan pandangan PakTeh..!

Wednesday, November 4, 2015

PAKEJ Membina Rumah menggunakan Loan Perumahan Kerajaan

Berita baik... Pakej membina rumah menggunakan Pinjaman Perumahan Kerajaan (BPP) untuk Tahun 2016 dibuka sekarang!

Membina rumah sendiri perlukan modal yang besar,
tapi kami boleh membantu dengan modal minima.
  • sesuai untuk yang first time nak bina rumah dan tak tahu cara.
  • sangat sesuai untuk mereka yang kekurangan modal. jika mengikut aturan biasa, anggaran modal diperlukan apabila ingin membina rumah adalah sangat tinggi. untuk anggaran modal sila rujuk di sini 
  • untuk 50 pelanggan terawal sahaja bagi pembinaan bermula Tahun 2016.
  • urusan peguam ada disediakan dan termasuk di dalam pakej.
  • urusan akitek pelan rumah ada disediakan mengikut kehendak pelanggan, termasuk di dalam pakej.
  • loan rumah diuruskan sepenuhnya.
  • semua urusan akan diguide dari mula hingga selesai.
  • khas untuk mereka yang tinggal di Selangor, lembah klang, putrajaya dan kawasan yang berhampiran dengannya.
  • hanya bayaran komitment maksima rm5k sahaja. 
Keterangan lanjut call/whatsapp PakTeh di 0193533702. Realisasikan rumah impian Anda dengan pakej mampu milik yang sukar dilepaskan.

63 comments:

p islam said...

Slm pakteh perlu tanah sendirike....klu xda tnh mcmmn

PakTeh said...

p islam : walaikummussalam, sebaiknya perlu ada tanah atas nama sendiri atau bersama suami/isteri. jika tidak, perlu beli tanah dahulu dan loan guna pinjaman perumahan kerajaan pun boleh. tQ

PakTeh said...

p islam : walaikummussalam, sebaiknya perlu ada tanah atas nama sendiri atau bersama suami/isteri. jika tidak, perlu beli tanah dahulu dan loan guna pinjaman perumahan kerajaan pun boleh. tQ

Happy Trading said...

as salam pak teh. sy dlm proses membeli tanah lot. Thn depan plan nak buat rumah guna BPP Kerajaan. Lokasi di Sg Merab. Boleh sy tahu pakej cmne yg pak teh sediakan? - syamsul 0196121024

siti nazihah said...

Happy Trading,

Tanah di Sg Merab area mana eh? Saya pun nak beli kat situ

siti nazihah said...

Mana tau kot2 bakal jiran hehe

PakTeh said...

happy trading : walaikummussalam, pakej sepeti yang dijelaskan di atas. detail boleh call atau whatsapp PakTeh.
siti nazihah : banyak tanah di sungai merab untuk dijual. jalan2 sambil servay pasti jumpa no phone juga tanya mr google pun banyak pilihan. tetapi harganya memang tinggi sebab permintaan yang tinggi. utk harga yg mampu milik adalah area jenderam. moga membantu.

Shahidawati Abdullah said...

Assalamualaikum Pak Teh. Saya nr sahaja lulus pelan utk bina rumah do atas tanah sendiri dan sekarang dlm proses utk memohon pinjaman perumahan. Ayah saya bgtau nk julimat buat permohonan sendiri x perlu pakai peguam. Betul ke mcm tu...terima kasih atas sumbangan nasihat Pak Teh. Hanya Allah sahaja yg akan dpt membalasnya

PakTeh said...

shahidawati : walaikummussalam, benar kata ayah tetapi bpp mewajibkan utk guna peguam.

Soidah Sofi said...

Salam pak teh..berapa keluasan tanah yang diperlukan untuk lulus pinjaman kerajaan?

zainudin karim said...

Assalamualaikum Pak Teh... kalau untuk area Skudai, Johor boleh tak?

PakTeh said...

soidah : walaikummussalam, tiada syarat keluasan tertentu...yg penting syarat tanah boleh dibina bangunan.
zainudin : walaikummussalam, maaf tuan. nak tumpu selangor dahulu.

ein kota said...

Assalamualaikum Pak Teh..saya nak tanya berkaitan pinjaman bpp untuk bina rumah (lot lidi).tanah saya dah beli cash.apakah syarat yg dikenakan untuk pinjaman bpp untuk bina rumah atas status tanah geran lot lidi? Mohon pencerahan

Nordiyana Mohamad Hud said...

Hai pak teh, saya merancang membina rumah di atas tanah lot yg dibeli melalui loan kerajaan thn lps di Ipoh. Bolehkn sy mengambil service pak teh?

PakTeh said...

ein : walaikummmussalam, boleh rujuk http://loankerajaan.blogspot.my/2014/12/siri-2-beli-tanah-dan-bina-rumah-beli.html
nordiyana : jika berminat, boleh berhung dengan abg saya di ipoh yang menguruskan perkara yang sama.

saiful azlan rosli said...

Assalamualaikum Pak Teh. Ayah saya seorang anggota polis yang akan berpencen dalam 2 tahun lagi. Sebelum ini beliau telah membuat pembelian Jenis III (beli rumah dalam pembinaan) yang mana akan berakhir pembiyaan pada 2 tahun lagi. Selain itu, beliau juga ada sebidang tanah kosong (sendiri). Soalan saya, bolehkah beliau membuat pinjaman kedua, Jenis I (membina rumah di tanah sendiri) yang mana baki pinjaman pertama masih berbaki dalam 2 tahun sahaja? Adakah terdapat syarat2 lain? Terima kasih

PakTeh said...

saiful : walaikummussalam tuan, pinjaman adalah jenis II untuk membina rumah atas tanah sendiri. beliau boleh membuat pinjaman kedua bagi jenis II setelah menyelesaikan pinjaman yang pertama.

Hilda Hari said...

Assalam pak teh,
Saya nak tanya. selalu claim bayaran dari bpp ke kontraktor berapa lama?

terima kasih.
Hilda

zaffur azahar said...

As salam pak teh..saya telah beli rumah 1 tingkat pada tahun 2008.kini saya bercadang hendak reno kepada 1 1/2 atau 2 tingkat.berapa anggaran kos dan bagaimana proses permohonan dengan BPP?

zaffur azahar said...

0172445423...boleh whatapps tq

Wann Fadhil said...

Salam pakteh..saya berminat ingin membeli sebuah rumah di kampung yg ingin dijual kerana ingin berhijrah ke banda berkesempatan berhampiran dengan rumah ibu saya..namum masalahnya rumah 2tingkat yg bertapak di tanah seluas 1/4ekar ini bercampur kayu di tingkat atas manakala di bawahnya simen..adakah saya lyak mengunakan pinjawan LPPA untuk tujuan membeli rumah ini?

az ha d' said...

saya ada rumah loan kerajaan dan sy nak jual...rumah dah 6 tahun...apa langkah2 yg perlu sy buat? atau perlukah sy lantik agen untuk menguruskan kesemuanya?

PakTeh said...

hildi : walaikummussalam...seminggu 2 in shaa Allah.
zaffur : walaikummussalam...whatsapp la PakTeh di 0193533702.
wan : walaikummussalam...boleh in shaa Allah.
azhad : rujuk http://loankerajaan.blogspot.my/2014/11/nak-jual-rumahselesai-hutang-loan-rumah.html

Laura Jacobs said...

Apakah Anda membutuhkan pinjaman? Ini adalah untuk memberitahukan masyarakat umum bahwa Mrs Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman swasta memiliki membuka kesempatan keuangan untuk semua orang yang membutuhkan bantuan keuangan. Kami memberikan pinjaman pada tingkat bunga 2% untuk individu, perusahaan dan perusahaan di bawah syarat dan kondisi yang jelas dan mudah dipahami. hubungi kami hari ini via e-mail di: (saintloanss@gmail.com)

Mastika Mansor said...

salam. saya mas. saya ada tanah bkeluasan 6100 sqft status bangunan area hosp banting dan 20min ke putrajaya. Guna pinjaman perumahan tp rasanya saya nak jual 170k sbb nak jg parents di kampung. macamana prosedur nya tuan(pembeli x ada lg..saja tanya).

Mastika Mansor said...

salam. saya mas. saya ada tanah bkeluasan 6100 sqft status bangunan area hosp banting dan 20min ke putrajaya. Guna pinjaman perumahan tp rasanya saya nak jual 170k sbb nak jg parents di kampung. macamana prosedur nya tuan(pembeli x ada lg..saja tanya).

Hamidah Hamid said...

nak renovate RMH AREA KULIM GUNA loan kerajaan buta tak..

nelly said...

Hello am Mrs, Nelly. pemberi pinjaman kredit yang sah dan dapat diandalkan untuk pemberi pinjaman, eh tawaran pinjaman rumah, kredit mobil, pinjaman Hotel, tawaran komersial, yang harus memperbarui semua situasi keuangan di dunia / perusahaan untuk membantu mereka yang terdaftar pemberi pinjaman uang pinjaman pribadi, hipotek, kredit konstruksi , suku bunga rendah dari 2% dll modal, pinjaman usaha dan pinjaman kredit buruk kerja, start up. Kami membiayai proyek di tangan dan perusahaan Anda / mitra dan saya ingin menawarkan pinjaman pribadi untuk klien mereka dari USD $ 12.000 sampai $ 8.000.000 euro dan pound saja. Aku memberikan pinjaman usaha,
pinjaman pribadi, pinjaman mahasiswa, kredit mobil dan pinjaman untuk membayar tagihan. jika kamu
membutuhkan pinjaman yang harus Anda lakukan adalah untuk Anda untuk menghubungi saya secara langsung
Dalam: (nellyperious@gmail.com)
Hormat kami,
Mrs: Nelly perious
Email: (nellyperious@gmail.com)

Catatan: Semua respon harus dikirim ke: (nellyperious@gmail.com). hubungi kami melalui e-mail untuk informasi lebih lanjut

nelly said...

Hello am Mrs, Nelly. pemberi pinjaman kredit yang sah dan dapat diandalkan untuk pemberi pinjaman, eh tawaran pinjaman rumah, kredit mobil, pinjaman Hotel, tawaran komersial, yang harus memperbarui semua situasi keuangan di dunia / perusahaan untuk membantu mereka yang terdaftar pemberi pinjaman uang pinjaman pribadi, hipotek, kredit konstruksi , suku bunga rendah dari 2% dll modal, pinjaman usaha dan pinjaman kredit buruk kerja, start up. Kami membiayai proyek di tangan dan perusahaan Anda / mitra dan saya ingin menawarkan pinjaman pribadi untuk klien mereka dari USD $ 12.000 sampai $ 8.000.000 euro dan pound saja. Aku memberikan pinjaman usaha,
pinjaman pribadi, pinjaman mahasiswa, kredit mobil dan pinjaman untuk membayar tagihan. jika kamu
membutuhkan pinjaman yang harus Anda lakukan adalah untuk Anda untuk menghubungi saya secara langsung
Dalam: (nellyperious@gmail.com)
Hormat kami,
Mrs: Nelly perious
Email: (nellyperious@gmail.com)

Catatan: Semua respon harus dikirim ke: (nellyperious@gmail.com). hubungi kami melalui e-mail untuk informasi lebih lanjut

hanusi77 said...


Anda membutuhkan pinjaman sebelum akhir Ramadhan Kareem ?
Anda memerlukan pinjaman hipotek yang mendesak ?
Anda membutuhkan pinjaman bisnis cepat ?
Anda membutuhkan pinjaman pribadi dijamin ?
Anda perlu sebuah perusahaan 24 jam pinjaman ?
Anda seriosly perlu membeli mobil ?
Email : hanusiinfo1@gmail.com
NO : 447035991103

hanusi77 said...


Anda memerlukan pinjaman sebelum akhir Ramadan Kareem ?
Anda memerlukan pinjaman gadai janji segera ?
Anda memerlukan pinjaman perniagaan cepat?
Anda memerlukan pinjaman peribadi yang selamat?
Anda perlu sebuah syarikat 24hours pinjaman?
Anda seriosly perlu membeli kereta?
E-mel : hanusiinfo1@gmail.com
NO: 447035991103

citraraya city said...

cari perumahan jambi yang berkualitas dan aman? yuk lihat daftar perumahan jambi disini

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

nelly said...

Halo, saya Mrs Nelly mulia, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang menawarkan pinjaman pada tingkat bunga hanya 2%. kami menawarkan, pinjaman pribadi, kredit mobil, modal usaha, pinjaman pribadi dll untuk individu dan perusahaan yang dalam kesulitan keuangan di bawah persyaratan pinjaman yang jelas dan dan dimengerti. hubungi kami hari ini melalui email sehingga kami dapat memberikan persyaratan pinjaman dan kondisi: (nellyperious@gmail.com)

Glory Chilly said...

PELUANG LAGI LAGI, ANDA A MAN PERNIAGAAN / WANITA, PEKERJA DALAM ORGANISASI, BEKERJA SENDIRI? Memerlukan pinjaman peribadi untuk perniagaan tanpa tekanan, Jika ya, hubungi kami hari ini, kami menawarkan pinjaman tahun baru pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, anda boleh memulakan tahun baru dengan senyuman di muka anda, keselamatan, kebahagiaan kami pelanggan adalah kekuatan kita. Jika anda berminat, mengisi borang permohonan pinjaman di bawah:
Maklumat peminjam:

Nama penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh Pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: gloryloanfirm@gmail.com

Nicole Marie said...

Bagaimana My Life Telah Mengubah oleh Encik Martinez Lexie

Nama saya ialah Nicole Marie dari Ohio, United State dan kehidupan bernilai hidup dengan selesa untuk saya dan keluarga saya sekarang dan saya benar-benar tidak pernah melihat kebaikan ditunjukkan kepada saya ini banyak dalam hidup saya, kerana saya seorang ibu bergelut dengan dua kanak-kanak dan saya mempunyai telah melalui satu masalah serius kerana suami saya mengalami kemalangan yang teruk lepas dua minggu, dan doktor menyatakan bahawa dia perlu menjalani pembedahan halus untuk dia dapat berjalan lagi dan saya tidak mampu bil untuk pembedahan kemudian saya pergi kepada bank untuk pinjaman dan mereka berpaling saya ke bawah yang menyatakan bahawa saya tidak mempunyai kad kredit, dari sana i berlari kepada bapaku dan dia tidak mampu untuk membantu aku, maka ketika saya melayari melalui jawapan yahoo i terserempak dengan seorang lelaki yang takut akan Allah (Encik Martinez Lexie) yang menyediakan pinjaman pada kadar faedah yang berpatutan dan saya telah mendengar tentang begitu banyak penipuan di Internet kebanyakannya Afrika, tetapi pada keadaan ini terdesak saya, saya tidak mempunyai pilihan daripada untuk memberikan usaha disebabkan oleh hakikat bahawa syarikat itu adalah dari United State of America, dan menghairankan ia adalah semua seperti mimpi, saya telah menerima pinjaman sebanyak $ 82,000.00 USD dan i payed untuk pembedahan suami saya dan mengucapkan terima kasih kepada ALLAH hari ini dia ok dan boleh berjalan, keluarga saya gembira dan saya berkata kepada diri saya sendiri bahawa saya akan bersorak dunia keajaiban ini hebat dan bertaqwa Man Encik Martinez Lexie lakukan untuk saya dan keluarga saya; jadi jika ada yang dalam keperluan yang tulen dan serius pinjaman hubungilah ALLAH lelaki takut ini melalui E-mel: (Lexieloancompany@yahoo.com) atau melalui laman web Syarikat: http://lexieloans.bravesites.com OR teks: 18168926958 terima kasih




Lydia Clinton said...

IS BARU LAGI TAHUN INI, ANDA A MAN PERNIAGAAN / WANITA, A KERJA DALAM ORGANISASI, SELF bekerja? Memerlukan pinjaman peribadi untuk perniagaan tanpa tekanan, Jika ya, hubungi kami hari ini, kami menawarkan pinjaman tahun baru pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, anda boleh memulakan tahun baru dengan senyuman di muka anda, keselamatan, kebahagiaan kami pelanggan adalah kekuatan kita. Jika anda berminat, anak borang permohonan pinjaman di bawah:
Meminjam Maklumat:

Nama Penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh Pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: lydiaclintonloanfirm@gmail.com, ini adalah peluang untuk anda melakukannya

Dewa Poker said...

Bagus sekali artikelnya, sukses ya min. Informasinya menarik dan menambah wawasan

pokerv
Agen Poker Online Terpercaya

Carol Jones said...

Perhatian !!! Perhatian !!!!
Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini.
Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Sila memohon sekarang melalui e-mel kami dan anda akan gembira anda lakukan kerana kami akan membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu.
 
Emel kami di: (Caroljonesloanfirm@gmail.com)

Cash Firm said...

Pinjaman untuk semua jenis tujuan

Kami menawarkan dari jumlah minimum $ 2,000.00 Dollars kepada $ 1 juta Dolar
Dan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%

Pinjaman berjangka: 25 tahun maksimum bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.

pelanggan perlu berada di atas usia 25 tahun

transaksi pinjaman ini adalah jaminan 100% untuk pelanggan yang serius

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai pinjaman ini, sila hubungi kami melalui e-mel: cashfirm.morris@gmail.com

Hannah Boss said...

Tahun ini segera akan berakhir, adakah anda mencapai matlamat anda yang anda tetapkan untuk tahun ini? Kami berada di sini untuk membantu anda merealisasikan impian anda. Memohon untuk pinjaman serta-merta hari ini dan membina semula perniagaan anda dan memulakan usaha yang lebih baik dan menangkap impian anda. Kami memberi seluruh dunia pinjaman dan apa-apa jumlah yang anda mahu. Hubungi kami sekarang (hannahbossloanfirm@gmail.com) Berimanlah i, Puan Hannah Boss. masa depan anda adalah selamat.

Chloe Morrison said...

AKHIR TAHUN PINJAMAN PENAWARAN .. AKHIR TAHUN PINJAMAN PENAWARAN ..
Saya Chloe Morrison, A pemberi pinjaman kredit, saya meminjamkan uang kepada individu atau perusahaan yang ingin mendirikan sebuah bisnis yang menguntungkan, yang merupakan periode utang lama dan ingin membayar. Kami menyediakan semua jenis pinjaman Anda dapat pernah berpikir, kita baik pinjaman swasta dan pemerintah, dengan suku bunga kredit dari 2%.
Hubungi kami sekarang dengan alamat email panas kami: (Chloemorrisloanfirm@gmail.com) Kebahagiaan Anda adalah perhatian kami.

(CHLOEMORRISLOANFIRM)

Fadia Razaini said...

KESAKSIAN NYATA PINJAMAN PENAWARAN
Nama saya Razaini dari Jakarta INDONESIA Saya ingin menggunakan media ini untuk berterima kasih kepada Ibu Sunhine dari SUNSHINELOANCOMPANY yang membantu saya dalam mendapatkan kualitas tanpa jaminan untuk keberhasilan operasi dari bayi saya dan bayi saya sehat dan kuat saat ini.
Aku punya uang pinjaman saya dalam waktu kurang dari satu, setelah pinjaman saya disetujui dan saya diminta untuk membayar biaya pendaftaran yang saya lakukan dan dalam waktu kurang dari 3 jam dari jumlah pinjaman saya sebesar Rp.800,000,000 ditransfer ke rekening bank saya.
Anda dapat menghubungi Ibu sunshine melalui email: sunshineloancompany@gmail.com
atau hubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: fadiarazaini@gmail.com.
lebih berkat Ibu sunshine dan Tuhan memberkati keluarga Anda.

Nancy Leonard said...

Hello.

Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau perniagaan tanpa tekanan dan kelulusan yang cepat? Jika ya, sila hubungi kami kerana kami kini menawarkan pinjaman pada kadar faedah utama. pinjaman kami adalah selamat dan selamat, untuk maklumat dan aplikasi yang lebih, sila balas e-mel ini. (Ramzanhelp31@gmail.com) nama dan jumlah yang diperlukan.

Peluang pinjaman di muka pintu anda

Adakah anda memerlukan pinjaman segera?
Memerlukan pinjaman perniagaan?
Memerlukan pinjaman untuk pelaburan anda?
Memerlukan pinjaman untuk membiayai masalah anda?
Memerlukan pinjaman peribadi?

hubungi kami hari ini :: ramzanhelp31@gmail.com

Indriaty Manirjo said...

Aku indriaty manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman reliabl yang MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapat pinjaman saya Rp850,000,000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui MAGRETSPENCERLOANCOMPANY dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. menghubungi mereka melalui email:. (magretspencerloancompany@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (indriatymanirjo010@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

Sulis Susanti said...

Halo, nama saya Sulis Susanti dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu.
Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, aku jatuh korban penipuan oleh beberapa perusahaan pinjaman online, karena saya perlu sebuah perusahaan pinjaman yang jujur.

Aku hampir menyerah, tidak sampai saya mencari nasihat dari seorang teman yang kemudian mengarahkan saya untuk pemberi pinjaman pinjaman yang sangat handal JOY WILSON LOAN FIRM, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari 750 juta rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres pada tingkat bunga rendah dari 2%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres.

Saya ingin Anda yakin dan percaya diri bahwa ini adalah asli karena saya memiliki semua bukti pengolahan pinjaman ini termasuk kartu id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kertas kerja. Saya percaya Ibu Joy Wilson sepenuh hati karena dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi perusahaan melalui email: (joywilsonloanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (sulissusanti971@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman

Funds King said...

DAPATKAN PINJAMAN ANDA DALAM AKAUN BANK ANDA DALAM 24 JAM MOHON SEKARANG


Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
jonsonlanld@gmail.com

(1) Nama Penuh
(2) Alamat Penuh
(3) Negara
(4) Umur
(5) Pekerjaan
(6) Beritahu nombor telefon
(7) Seks:
(8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
(9) Tempoh Pinjaman

Email kami di: jonsonlanld@gmail.com

Funds King said...

GET YOUR LOAN IN YOUR BANK ACCOUNT WITHIN 24 HOURS APPLY NOW


Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
jonsonlanld@gmail.com

(1) Nama Penuh
(2) Alamat Penuh
(3) Negara
(4) Umur
(5) Pekerjaan
(6) Beritahu nombor telefon
(7) Seks:
(8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
(9) Tempoh Pinjaman

Email kami di: jonsonlanld@gmail.com

Magret Spencer said...

KAMI MEMBERIKAN OUT PINJAMAN UNTUK AKHIR TAHUN PAKET DI RATE SANGAT RENDAH.
Halo, Saya Magret Spencer, seorang pemberi pinjaman uang pribadi, apakah Anda berada di utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? Saya telah terdaftar dan disetujui. Aku memberikan pinjaman kepada reputasi dan tingkat individu Tersedia dalam 2%. Aku memberikan pinjaman kepada lokal dan internasional untuk semua orang yang membutuhkan pinjaman, dan dapat membayar kembali pinjaman, di seluruh dunia. Aku memberikan pinjaman melalui transfer rekening atau cek bank juga mendukung. Tidak memerlukan banyak dokumen. Jika Anda ingin mendapatkan pinjaman dari reputasi kami.
Anda dapat menghubungi kami melalui Email: magretspencerloancompany@gmail.com

Liubov Nikonets said...

Вам нужен бизнес-кредит? Наша компания выдать кредиты для заинтересованных клиентов, которые ищут займы для улучшения их бизнеса, мы можем помочь вам с кредита от â' ¬ 10, 000 до â'¬15 млн евро. Мы предлагаем кредиты на процентной ставке 2%. Мы можем помочь вам путем одалживать деньги, чтобы начать бизнес или расширить существующий бизнес, мы также предлагаем персональные кредиты, автокредиты, коммерческие кредиты, ипотечные кредиты, сельскохозяйственные кредиты или кредит по любой причине, и др. Если вам нужен кредит сегодня свяжитесь с нами. Мы можем протянуть до 15 миллионов евро. Напишите нам, чтобы применить: dominionloanfirm.ltd1@outlook.com или info@dominionfinancialserviceslimited.com

Liubov Nikonets said...

Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan? Syarikat kami memberi pinjaman kepada pelanggan yang berminat yang ingin mendapatkan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan mereka, kami boleh membantu anda dengan pinjaman daripada â,¬10,000 sehingga â,¬15 juta euro. kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah 3%. Kami boleh membantu anda dengan meminjamkan wang anda, untuk memulakan perniagaan atau mengembangkan perniagaan sedia ada anda, kami juga menawarkan pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pinjaman gadai janji, pinjaman pertanian, atau pinjaman untuk apa-apa sebab lain-lain Jika anda memerlukan pinjaman hari ini hubungi kami. Kami boleh memberi pinjaman sehingga 15 juta euro. Email kami memohon: info@dominionfinancialserviceslimited.com atau dominionloanfirm.ltd1@outlook.com

merit hope said...

KELEBIHAN HOPE LOAN FIRM COMPANY

                    merithope6@gmail.com)

Hello saya sedang Puan, Merit. pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai kepada pemberi pinjaman, er menawarkan pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman hotel, tawaran komersial, yang mesti mengemas kini semua keadaan kewangan dalam dunia / syarikat untuk membantu mereka yang berdaftar wang lendears pinjaman peribadi, pinjaman perumahan, pinjaman pembinaan , kadar faedah yang rendah sebanyak 2% yang lain-lain modal, pinjaman perniagaan dan pinjaman kredit buruk kerja, memulakan. Kami membiayai projek di tangan dan firma / rakan kongsi anda dan saya ingin menawarkan pinjaman peribadi kepada pelanggan mereka dari USD $ 12,000 kepada $ 8000000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. kalau awak
memerlukan pinjaman yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
In: (merithope6@gmail.com)
Tuhan merahmati kamu.
Yang ikhlas,
Puan: merit Hope
E-mel: (merithope6@gmail.com)

Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (merithope6@gmail.com). hubungi kami melalui e-mel untuk maklumat lanjut

lamina sulaman said...

Halo, aku Mrs. lamina Sulaman, pemberi pinjaman uang pribadi, yang Anda dalam utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? pinjaman untuk mendirikan sebuah bisnis baru, untuk bertemu dengan tagihan Anda, memperluas bisnis Anda di tahun ini dan juga untuk renovasi rumah Anda. Aku memberikan pinjaman untuk lokal, internasional dan juga perusahaan pada tingkat bunga yang sangat rendah dari 2% dan kami memiliki banyak orang dan kami siap untuk membantu lebih banyak, semua yang kita butuhkan adalah Anda Anda untuk menerapkan dan mendapatkan pinjaman Anda dan kami tidak terburu-buru pelanggan kami untuk membayar pinjaman mereka lebih kami memberi mereka lebih banyak untuk digunakan dan kembali pinjaman dan kami tidak mengenakan biaya pelanggan banyak cos kami itu dibayarkan, Anda dapat menghubungi kami melalui Email: (laminasulaman@gmail.com) Anda dipersilakan untuk kami perusahaan pinjaman dan kami akan memberikan yang terbaik dari layanan kami.

Widya Okta said...

Aku Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman dapat diandalkan yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui email:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

Lady Jane said...

Halo Setiap Satu, nama saya wanita Jane alice dari Indonesia, dan saya bekerja dengan bersatu bangsa kompensasi, dan kami telah mendengar dan juga membuat pinjaman dari perusahaan pinjaman, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak lender kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli dan nyata, aku ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan Pinjaman nyata genue telah mengubah hidup saya dari rumput rahmat, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internt, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan saya pinjaman. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah scammed kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari online genue kredit pemberi pinjaman yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia bercerita tentang seorang wanita yang disebut Mr Dangote yang merupakan CEO dari Dangote Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp400,000,000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak merawat usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, sudah disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue panggilan pinjaman cepat sekarang email di Dangotegrouploandepartment@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang indah lebih info..

Williams Franklin said...

URGENT LOAN OFFER, MEMOHON HARI INI JIKA ANDA MEMERLUKAN PINJAMAN SEGERA APA-APA JENIS.
(Williamloans14@gmail.com)

Anda dipersilakan untuk syarikat ini dalam syarikat ini Kami memberi pinjaman peribadi
dan pinjaman perniagaan untuk kadar faedah sebanyak 2% sahaja, kami menawarkan Pinjaman daripada
$ 4,000 dolar untuk $ 5.000.000 dolar

Jika anda memerlukan pinjaman untuk perniagaan anda atau untuk membayar hutang anda, sila hubungi kami secepat
mungkin untuk memproses borang permohonan pinjaman anda

PERMOHONAN PINJAMAN ISI BORANG DAN NYATA SEKARANG.

1. Nama Penuh: _________________
2. Lokasi: __________________
3. Negara: ___________________
4. Negeri: _____________________
5. Seks: _______________________
Nombor 6. Telefon: ______________
7. Jumlah Pinjaman Diperlukan: ___________
8. Tempoh: __________________
9. Umur: _______________________

Hubungi pejabat kami dengan e-mel di bawah E-mel: williamloans14@gmail.com
Regards,
Williams Pinjaman.

Indriaty Manirjo said...

Aku indriaty manirjo, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman reliabl yang MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. Saya mendapat pinjaman saya Rp850,000,000 dari MAGRETSPENCERLOANCOMPANY sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui MAGRETSPENCERLOANCOMPANY dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak MAGRETSPENCERLOANCOMPANY. menghubungi mereka melalui email:. (magretspencerloancompany@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (indriatymanirjo010@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

Nurliana Novi said...

Halo,
Saya Nurliana Novi saya ingin berbagi karya Allah yang baik dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi buruk di beberapa negara.
 Saat ini saya tinggal di jakarta di Indonesia. Saya seorang Janda dengan empat anak dan aku terjebak dalam situasi keuangan pada bulan Juli 2016 dan saya perlu untuk membiayai dan membayar tagihan saya
Saya adalah korban dari penipuan pemberi pinjaman 4-kredit, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan bahwa teman-teman saya menjelaskan situasi saya dan kemudian memperkenalkan saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN reliabl.
Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan internet di sini, tapi mereka masih sangat nyata di perusahaan pinjaman palsu.
 Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN Rp500.000.000 sangat mudah dalam waktu 24 jam yang saya diterapkan, jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON PINJAMAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda, silakan hubungi ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN. menghubungi mereka melalui email:. (Elinajohnson22@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

zuraimi85 said...

Assalamualaikum Pak Teh, saya ada tanah pertanian satu ekar di Sabak Bernam, ada tanaman sawit dan berdekatan dengan Politeknik. Saya bercadang utk bina rumah sewa pelajar, dlm 3 pintu (mcm teres, ada tiga rumah) ...dan bercadang utk guna loan kerajaan utk bina rumah tu. Adakah boleh? Terima kasih ya Pak Teh atas kesudian menjawab. Harap soalan tidak mengganggu.

zuraimi85 said...

Assalamualaikum Pak Teh, saya ada tanah pertanian satu ekar di Sabak Bernam, ada tanaman sawit dan berdekatan dengan Politeknik. Saya bercadang utk bina rumah sewa pelajar, dlm 3 pintu (mcm teres, ada tiga rumah) ...dan bercadang utk guna loan kerajaan utk bina rumah tu. Adakah boleh? Terima kasih ya Pak Teh atas kesudian menjawab. Harap soalan tidak mengganggu.

Sandra ovia said...

AKHIR TAHUN PINJAMAN DI RATE SANGAT RENDAH.
Halo, aku Mrs. Sandra Ovia, pemberi pinjaman uang pribadi, yang Anda dalam utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? pinjaman untuk mendirikan sebuah bisnis baru, untuk bertemu dengan tagihan Anda, memperluas bisnis Anda di tahun ini dan juga untuk renovasi rumah Anda. Aku memberikan pinjaman untuk lokal, internasional dan juga perusahaan pada tingkat bunga yang sangat rendah dari 2%. Anda dapat menghubungi kami melalui Email: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
Anda dipersilakan untuk perusahaan pinjaman kami dan kami akan memberikan yang terbaik dari layanan kami.

RUTH EDWIN said...

Halo, nama saya Mrs Ruth Edwin, korban penipuan di tangan kreditur palsu. saya telah kehilangan sekitar Rp 15.000.000,00 karena saya butuh modal besar dari Rp50.000.000,00. i hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi. bisnis saya hancur, dan dalam proses saya kehilangan anak saya. saya tidak bisa berdiri ini terjadi lagi. pada bulan Januari 2017, saya bertemu dengan seorang teman baik yang memperkenalkan saya ke ibu yang baik, Mrs Mary William, yang pada akhirnya membantu saya mengamankan pinjaman di sebuah perusahaan. ibu yang baik saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih, dan semoga Tuhan terus memberkati Anda. saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk nasihat sesama orang Indonesia, bahwa ada banyak scammers luar sana, jadi jika Anda membutuhkan pinjaman, dan ingin mengamankan pinjaman cepat, hanya mendaftar melalui Mrs Mary William melalui email: marywilliam902@gmail.com. Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini: ruthedwin98@gmail.com. jika Anda memiliki keraguan. silahkan dia adalah satu-satunya orang yang dapat diandalkan dan dapat dipercaya.
Terima kasih.

Luana Rodrigues said...


SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!!

Hey Guys !!! Am amat gembira saya mendapat lombong dari Luana. kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $ 1000 setiap hari. Saya dapat dari minggu lepas beliau dan sekarang saya mempunyai $ 14,000 secara percuma. Kosong ATM mengeluarkan wang dari mana-mana mesin ATM dan tidak ada nama di atasnya, ia tidak boleh dikesan dan kini saya mempunyai wang untuk perniagaan dan wang yang cukup untuk saya dan keluarga saya untuk hidup .Saya sangat gembira i bertemu Annie kerana saya bertemu dua orang sebelum beliau dan mereka mengambil wang saya tidak mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi gembira sekarang. Annie menghantar kad melalui DHL dan saya mendapat dalam dua hari. Dapatkan kad anda sendiri dari dia kini dia tidak seperti scammer lain berpura-pura mempunyai kad ATM, Beliau memberi ia keluar secara percuma untuk membantu orang walaupun ia adalah menyalahi undang-undang tetapi ia membantu banyak dan tiada siapa yang mendapat terperangkap. im berterima kasih kepada Annie kerana dia berubah cerita saya dengan tiba-tiba. kad ini berfungsi di seluruh negara kecuali Mali dan Nigeria. Alamat e-mel Annie adalah: atmhacker2015@gmail.com

Post a Comment